Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 18. november 2012

Madplan uge 47 og to-do's

Denne blev det til lidt småændringer i madplanen, da vi måtte ty til pizza fra pizzamanden torsdag, da vi måtte sande, at den suppe vi ikke rigtigt havde fået skrevet på hvad var, simpelthen var uspiselig. Sådan kan det gå, når man ikke lige får skrevet noget fornuftigt på fryseposerne.

Nåe ja og så blev onsdagens boller i karry rest gemt til senere, da vi havde en del flere rester fra Mortens aften end vi havde regnet med, så der blev spist biksemad istedet.

Mandens lækre kartoffel-porre suppe. 
Jeg må se, om jeg ikke kan lokke opskriften ud af ham, for den smager altså skønt. 

Mandag: Hjemmelavet supper og flutes fra fryseren
Tirsdag: Grøntsaggratin med kødsauce og hvidkålssalat
Onsdag: Jensens Spareribs med købte frysepommes og coleslaw
Torsdag: Rester fra tirsdag (manden har lukkevagt)
Fredag: Kyllingefileter og salat med æg, porre og kapers
Lørdag: Gode bøffer med hasselbagte kartofler, whisky sauce og bagte tomater med mozarella
Søndag: Rester eller klatkager (af resterne fra risengrøden søndag i uge 46, som er gemt i fryseren)

Inspireret af Fru Millas Cupcakes indlæg med to-do og ta-da, kommer her en lille liste med mine to-do's i næste uge. Da jeg jo stadig skal tage højde for hende lille-pigen passer jeg på med at lave for mange planer, men lidt har man jo altid, man godt kunne tænke sig at få kigget på.

To-do uge 47:

- Lave æblemos af de skønne æbler, der står og venter i mine udestue
- Bage Tranebær- og pistaciebiscotti
- Læse Dobbeltmordet på Peter Bangs Vej - Sagen genoptaget (deltager i debatten på Krimifan.dk)
Share:

2 kommentarer:

  1. Uhmmm Bianca! Det er ud til at blive en super lækker uge for jer endnu en gang...
    Ihh jeg kender det med ikke lige at få skrevet på poserne og så kan man godt ende med nogle knapt så gode overraskelser... Dog er jeg blevet ret god til at identificere posernes indhold selv når de er frosset til ukendelighed ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker søde! Hehe.. jamen havde godt gættet det var suppe.. den smagte bare ekstremt mærkeligt. Men ja sådan kan det gå. Hvad har vi så lært af det?! HUSK at skrive på poserne ;)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com