Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 31. december 2012

Årets kransekage - godt nytår!

Sidste år var første år jeg forsøgte mig med at lave kransekage. Derfor var jeg ikke i tvivl om, at jeg skulle forsøge igen.

Jeg skyndte mig derfor at melde mig til at lave dette års kransekage og resultatet blev noget bedre end sidste år, men jeg skulle jo også gerne blive bedre. Jeg er dog stadig ikke helt tilfreds, men det er jo dejligt med plads til forbedringer.

Med billeder af årets kransekage vil jeg ønsker jer allesammen et rigtigt dejligt nytår. Håber I kommer godt ind i det nye år.

Vi skal fejre denne årets sidste aften med mine forældre og min søster, svoger og nevø. Så en dejlig stille og rolig aften på børnenes præmisser. Hvilket jo nok er meget godt med en baby på knap 4 måneder. Hvem skal I fejre aftenen med?



Share:

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak i lige måde Gaia! Håber du kom godt ind i det nye år :)

      Slet
  2. Glæder mig til at smage :)
    Vi ses snart :)
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Den var bare super lækker, så alle andre derude i blogland kan godt være misundelige over at vi fik Danmarks bedste kransekage. Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at du kunne lide den. Er også ret stolt af den :)

      Slet
  4. Sikke et flot overflødighedshorn det kan du godt være stolt af. Godt nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Også godt nytår til dig :)

      Slet
  5. Wauw den er fiiin. Jeg prøvede mig også med det der kransekage bagning i år, og det gik faktisk også ret godt :)

    Godt nytår Bianca :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja var lige inde og kigge. Ærgrer mig da lidt over jeg ikke fik lavet noget med nougat. Mums.
      Håber du havde en dejlig aften!

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com